tag:blogger.com,1999:blog-1139707973457538454.post4344229306772789397..comments2023-06-07T12:51:07.163+03:00Comments on ο-μικρον: κατηγορούμενο του αντικειμένου και επιρρηματικό κατηγορούμενοΣωτήρης Γκαρμπούνηςhttp://www.blogger.com/profile/11682309245237835518noreply@blogger.comBlogger1125tag:blogger.com,1999:blog-1139707973457538454.post-82060299288076968132009-09-30T18:27:56.401+03:002009-09-30T18:27:56.401+03:00ευχαριστώ Χριστίνα
η αλήθεια είναι ότι, ενώ η σύγ...ευχαριστώ Χριστίνα<br /><br />η αλήθεια είναι ότι, ενώ η σύγχρονη παιδαγωγική και διδακτική καταλήγει στις αρχές που εφαρμόζονται σε αυτό το ποστ, δεν ξέρω να υπάρχει ανάλογο υλικό που θα τις στηρίζει στη διδακτική πράξη.<br /><br />Και βέβαια κάθε φορά προσπαθούμε εμπειρικά να στηρίξουμε τη διδασκαλία μας με αφετηρία τα γνωστά, ωστόσο είναι ένα στοίχημα να προσπαθήσουμε κάτι πιο συστηματικό και οργανωμένο.<br /><br />Ειδικότερα σχετικά με τη διδασκαλία του συντακτικού της αρχαίας ελληνικής, έχουμε ένα βοηθό και ένα χρέος. Το συντακτικό που συνέταξε ο Α.Β. Μουμτζάκης και από το 1980 χρησιμοποιείται ως βιβλίο αναφοράς στα σχολεία έχει ένα πρωτοποριακό, για την εποχή, χαρακτηριστικό: όπου είναι εφικτό παραθέτει και παραδείγματα της νεοελληνικής γλώσσας για να διευκολύνει την κατανόηση. <br />Το ξέρεις βέβαια, απλώς θέλω να το επισημάνω. <br /><br />Από τότε μάλλον δεν έχουμε κάτι που να αποτελεί βοήθεια στη διδασκαλία, κάτι που να βοηθά και τους μαθητές.<br /><br />Ευελπιστώ στη συνεργασία των μαθητών του Α5 του 3ου Λυκείου Δράμας για να οδηγηθούμε σε ολοκληρωμένες προτάσεις. Ευελπιστώ και στη συνεργασία συναδέλφων που ενστερνίζονται την ίδια οπτική.<br /><br />(είναι για μας και ένας τρόπος να ξεφύγουμε από γενικόλογες απόψεις και να δείξουμε πώς και γιατί συντάξαμε το πρώτο κείμενο αυτού εδώ του μπλογκ)Vasilis Simeonidishttps://www.blogger.com/profile/00413807135358984733noreply@blogger.com